Dagje Wellington

27 januari 2020 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Deze week ben ik met mijn hostparents naar Wellington gegaan om Marion (een Franse exchange student) op te halen van een outward bound camp dat ze had gedaan. Ze kwam ‘s avonds aan dus hadden we de hele dag nog om dingen te zien. ‘S ochtends zijn we naar Ngā Manu Nature Reserve gegaan, waar we naar vogels gekeken hebben, wat interessant was, omdat er in NZ allemaal andere vogels leven dan in Nederland. ‘S middags gingen we door naar Weta’s cave, wat echt heel gaaf was, want daar kan je allemaal props zien uit the LOTR films en er was ook een video met uitleg over special effects en hoe ze de props maken. Hierna gingen we naar een uitkijkpunt over Wellington en daarna gingen we Marion ophalen. Het was een hele leuke dag en ik heb eindelijk Marion ontmoet na een half jaar contact te hebben.

A0DB6CCE-4BDB-4EFF-B7BC-6B56C35937AFFF65B688-A55C-4227-B2B5-FFEA21391E1C18CC7E87-B7DF-477D-9C76-8653C8F996D047E3CA99-A166-47FB-BA94-48E15C52372D

1. Opa Wim en oma Dicky:
    27 februari 2020
    llke met veel plezier lezen we al je verhalen. Wij zijn benieuwd hoe het op school gaat en of je allemaal leuke vakken heb uitgekozen.Best wel spannend allemaal. Ik ga nog flink oefenen met tekenen en hoop dat jij leuk les krijgt met dit vak. Groetjes opa wim oma dicky.