Eerste keer naar school

29 januari 2020 - Ashhurst, Nieuw-Zeeland

Ik ben woensdag voor het eerst naar school gegaan, wat best spannend was. Ik kwam ‘s ochtends op school aan. We hadden een introductie, die gegeven was in het maorisch, waardoor ik en driekwart van de zaal geen idee hadden wat ze nou eigenlijk zeiden. Na de introductie werden we ingedeeld in klassen en kregen we ons rooster, dat bestaat uit 6 dagen, dus we hebben elke week een beetje een ander rooster. Ik heb de vakken earth and space science, automotive, drama, hospitality, visual English en painting. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen met alle vakken, maar dat leg ik later wel uit. Nadat ik mijn rooster had werd ik gehaald door iemand van de international department, waarvan ik met andere exchange students een rondleiding kreeg door de school. Ik was tijdens de rondleiding al de weg kwijt dus dat wordt lekker verdwalen volgende week. Na de rondleiding mochten we weer naar huis dus het was niet zo’n hele lange schooldag.

1. Jo boer en oma:
    5 februari 2020
    Leur je zo te volgen Ilke groetjes opa en oma
  2. Opa Wim en oma Dicky:
    14 februari 2020
    We vinden het fijn alles te lezen wat je mee maakt en hopen dat je op school ook een fijne tijd hebt. Opa wim oma dicky