Trips in de maand mei

1 juni 2020 - Ashhurst, Nieuw-Zeeland

Ik ben alweer een tijdje out of lockdown, wat heel fijn is. We zouden heel wat trips doen tijdens de tijd dat we een lockdown zaten, maar dat konden we niet doen, dus gaan we nu een inhaalslag maken.

23 mei 2020                                                                                                                                                                                                                                                                          We zijn als eerste naar norsewear gereden. Norsewear is een winkel waar je producten kan kopen die vooral gemaakt zijn van wol en/of possum. Daarna zijn we doorgereden naar the longest placename. De naam van de plaats verteld een verhaal over een man die in een strijd zijn broer verliest en daar blijft om voor hem te rouwen. Marion en ik hadden niet verwacht dat het letterlijk in the middle of nowhere was. Toen we klaar waren met het maken van wat foto's en lunch hadden gehad waren we doorgereden naar het strand, waar we een stukje gewandeld hadden. Als laatste zijn we naar Waihi Falls gereden, het was echt adembenemend om te zien.

3E7936B8-53E5-4BCC-88FC-E128B94CAAD60BE24953-1E0D-43AA-A875-F27D8092AE45

FB7076D7-CB3D-4FF6-BB7F-DFC81913E59B

24 mei 2020                                                                                                                                                                                                                                                                        Vandaag zijn we naar Napier en Hawkes Bay gegaan. We zijn naar Napier gereden en toen we daar aankwamen gingen we als eerste naar een uitzichtspunt. Daarna zijn we naar een museum gegaan, wat een tentoonstelling had over de aardbeving die daar was in 1931. Het was heel erg interresant om daar meer over te weten te komen. Toen we daar klaar waren gingen we naar een aquarium en daarna gingen we naar een winkel waar je allerlei honingproducten kan kopen. Voordat we weer naar huis gingen zijn we nog naar een uitzichtspunt gereden.

99C0BED7-9F19-4B0D-AEDE-3506186C6A3EB27DD708-C7D9-472B-ADF9-BE689DD9CD3B

98903122-4595-45C5-B462-530A42DA441E

28 mei 2020                                                                                                                                                                                                                                                                      Met school gingen we naar Wellington. In de ochtend zijn we naar Te Papa geweest. Te Papa is een museum in Wellington. Na de lunch gingen we met the cable car naar een uitzichtspunt over Wellington. We zijn ook gelijk even naar botanical gardens gegaan, omdat we daar toch dichtbij waren. Als laatste kregen we een uurtje vrije tijd, dus zijn we maar gaan winkelen.

08E8BFA3-B93D-4884-8C7B-9EFD94165A1D35F6D306-3D2E-4D33-A773-404682D675CE

97C2ACA9-E2D3-466C-A8EB-13BFCE7851E1

30 mei 2020                                                                                                                                                                                                                                                                      We zouden oorspronkelijk naar the Taranaki Tarns gaan, maar dat ging helaas niet door, omdat het weer niet goed genoeg was. Ons backup plan was dat we naar New Plymouth zouden gaan, dus dat hebben we gedaan. Toen we in New Plymouth waren aangekomen zijn we een wandeling gaan maken. Daarna gingen we lunchen en na de lunch zijn we minigolf gaan spelen. Ik was niet laatste geeindigd (voor de mensen die geïntresseerd zijn er zijn geen minigolfclubs gewond geraakt).

7150D1CF-FDE9-4218-B08A-F390005762B9

1. Jo boer en oma:
    11 juni 2020
    dank je wel voor je mooie verhaal,maar wat is possum??
  2. Opa Wim en oma Dicky:
    26 juni 2020
    fijn om alles te lezen wat je mee maakt. wat zijn jullie allemaal sportief.je moeder vertelt ook veel aan ons.. ook over dat jullie zijn wezen raften snel stromende rivier en watervallen . Spannend. Groetjes opa wim oma dicky.