Het is bijna zover!!!

18 januari 2020

Het waren een paar drukke weken. Ik moest nog twee handen vol toetsen en een project doen voor school, maar daar ben ik nu gelukkig klaar mee. Ik heb alle benodigde dingen ingepakt, maar ik moet ook genoeg thuislaten, want ik mag in totaal 30 kilo meenemen. Dit was wel lastig met inpakken, maar ik weet bijna wel zeker dat ik in ieder geval het nodige bij me heb. Ik heb deze week ook heel wat mensen gedag gezegd en veel mensen vroegen of ik het spannend vind om te gaan. Het antwoord daarop is af en toe wel af en toe niet, het ligt eraan wat ik aan het doen ben en hoe ik me die dag voel.  Morgen vlieg ik eindelijk naar Nieuw-Zeeland, waar ik veel zin in heb. Het is alleen wel ver vliegen, wat wat minder is, maar dat hoort er ook bij.

1. Opa en oma:
    19 januari 2020
    Goede reis en goede vlucht naar Nieuw Zeeland en pas goed op jezelf!!
  2. Louanne:
    21 januari 2020
    Heel veel plezier❤️
  3. Claudia van de Graaf:
    21 januari 2020
    Ik hoop dat je je nu wat beter voelt. Wij hebben jouw vlucht kunnen volgen en waren blij dat je weer met beide benen veilig op de grond stond. Wij wensen je ongelofelijk veel plezier met dit fantastische avontuur en hopen daar banalers over te lezen in jouw blog! Dikke 💋 van ons
  4. Karina:
    22 januari 2020
    Stoere Ilke, veel plezier!