Lake Taupo

3 maart 2020 - Lake Taupo, Nieuw-zeeland, Nieuw-Zeeland

2 maart 2020

Vandaag zijn we naar Lake Taupo gereden met alle exchange students van Freyberg High School. Onze eerste stop tijdens het rijden was bij Mt Ruapehu, waar we een stukje zijn gaan hiken. Toen we klaar waren met hiken zijn we doorgereden naar het huis waar we voor deze week zouden verblijven. Voordat we avond gingen eten vond een van de docenten het leuk om nog even in het meer te gaan zwemmen, het was erg koud, maar wel gezellig. Na het eten zijn we naar hotpools geweest, waar we konden zwemmen. Het was een erg leuke dag.

5E97DF73-51BF-4052-B6EF-67B7F0F1394D

3 maart 2020

In de ochtend zijn we gaan paddle boarden en kanoen en we waren daarvoor langs Huka Falls gereden. Toen we onze lunch gingen eten konden we kiezen uit verschillende wraps, ik en een paar andere pakte perongeluk een glutenvrije wrap en het was echt niet te harden.  Na de lunch zijn we naar Taupo gegaan om te shoppen. Marion had serieuze problemen met kiezen en had twee rugzakken gekocht, ze vond eerst een rugzak leuk, dus kocht ze die en later zag ze een andere rugzak en ze kocht die met in gedachte ik kan een refund krijgen op men eerste rugzak, maar dat werkte niet. Toen ging ze terug om de andere rugzak terug te brengen en die winkel deed ook geen refunds, dus eindigde ze met twee rugzakken. Ik heb zelf trouwens een rugzak gekocht. Een tijdje later kwam mr Scott en hij ging terug naar de winkel met Marion, volgens Marion gebruikte hij magie en kreeg ze een volledige refund voor een van haar rugzakken. Na het avondeten zijn we naar de zonsondergang gaan kijken en daarna gingen we wederom naar de hot pools.

IMG_0997[1]

650DB8A9-F2A4-4C83-B2D5-329AE4F3CBA7

4 maart 2020

Vandaag zijn we vroeg om 5:45 opgestaan om te gaan surfen. Toen we eindelijk het water in konden startte het te regenen, gelukkig hadden we wetsuits aan.

SMHI7165[1]

Ik kreeg het eindelijk onder de knie toen we moesten stoppen. Ik kreeg het voor mekaar om 5 keer op te staan.  We zijn naar het surfen rondom een berg gelopen en daarna zijn we naar mud pools in Waiotapu geweest, wat erg stonk.  We zijn twintig minuten later doorgereden naar Rotorua, waar we zijn gaan zhorben (laten we zeggen dat we in een reuzenbal van een helling zijn gerold) een hoop gelach en geschreeuw later waren we beneden. Toen we weer terug waren hadden we een spelletjes avond.

5 maart 2020

We hebben deze ochtend in Lake Taupo gevist (met we bedoel ik alleen Mr Scott, omdat de rest niet wist hoe we moesten vissen) en na het middageten zijn we weer naar huis gegaan.

1. Opa Wim en oma Dicky:
    20 maart 2020
    We hebben weer genoten van je verhalen. Je moet wel sportief zijn om overal aan mee toedoen. Je weet ik ben een echte brokkenpiloot ik rol overal uit. De foto ‘s zijn ook mooi. Groetjes van opa Wim en oma .dicky.
  2. Fred Valster:
    23 maart 2020
    Hoi Ilke, alles goed daar?
    Hier is het allemaal heel raar zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt. Ik denk dat we in juni pas weer naar school kunnen. Dan moeten we ons maar vermaken met jouw verhalen, wij mogen niet eigenlijk de deur niet uit. Veel plezier, sterkte en pas goed op jezelf.

Groetjes van je coach :)